Social network -Fredagskvälls filmen!

Får se vad man tycker? Jag och Emma började se den men de babblade bara så vi hade svårt att hänga med när vi mäst satt bara och babbla med varandra! haha Så gör ett nytt försök nu då! Har hängt med vad de säger ch så (tur med svensk text) så men hela filmen verkar det vara mkt prat prat och prat! Vissa änder är det som om de snabbspolar igenom allt prat så man knappt hinner med att fatta vad dom säger? humm!

Vad tycker andra om filmen? någon som sett den?


Gjorde pannkakor till Emil nyss, lykades bränna lillfinger knogen i steckpannan! japp Lyckat eller hur? haha Vem sätter ner knogen lixom? jo Emmis gör det.. Många gånger blir jag så stålt över mig själv! hehe



En bild på mig som är tagen av sötaste Johanna Tell! Så ni vet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0