Skulle vilha ha ett skal!

Låter som om jag skulle vilja ha ett skal att krypa in i? Men inte så jag menar! Jag vill ha ett snygt skal till iphonen! hehe Men alla snygga är ju så dyra? Skulle vilja ha ett Gucci skal, men de är ju så dyra! 800:- för ett skal känns så onödigt! Finns mkt bättre att lägga pengar på som är nödvändigt som man måste ha! Humm.... Kanska ska vänta tills mamma och anders åker till thailand igen så får hon köpa ett där åt mig? hehe Men det är ju i januari det typ? ajaa får hoppas på att de åker någonstans så ska jag önska mig en sånt!


eller ett ed hardy skal! Fyfan så snyggt! hihi Roligt att man kan köpa roliga snygga skal! Så roligt! Då behöver man ju inte tröttna lika fort på telen iaf!

Emil är och tränar nu som vanligt! Jag har ont i magen och var precis tvungen att ta en ipren...

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-15 @ 15:02:42
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0