Nyrenoverat badrum! Oheeee

Låter inte det nise? hehe!! På tiden? ööhööö jaaaaa

Stod i duschen och såknackar det på dörren! Så skyndar mig ut! heheh I handuk som en blöt katt! Där står hyresvärden och någon från försäkrings saken? de ville kolla på mitt badrum och YIPPI! Står där  i handuk så de fick stå kvar där ute medans jag klädde på mig as fort! hehe Aaaa riktigt kul ju Stå där som en blöt katt med 3karlar utanför!

Aaaa de har iaf kollat på badrumet och verkar som en helrenovering ska bli! Så glad för jag vill ha nytt och frächt! hoppas det blir snyggt! hehe Kanske ska lägga näsan i blöt och vara med och bestämma? Men nackdelen är ju dusch och handfat! Att vara utan det i 2-3månader? Fyfan.. blir att åka och duscha hos mamma och pappa? hehe kanske ska flytta dit ett tag! Bli lite borskämd med mat på bordet och allt!

Aaa hyresvärden skulle ringa sen när allt är bestämt så jag får veta hur vi ska överleva! haha dusch måste man ha! haha

Jag skulle vilja ha ett svart/ grått vitt badrum! hehe inge tapeter, kakel men de kommer säkert göra det änkelt men jag borde ju säga färgskala iaf? hehe

Mmmmm blir intressant!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Åh vad härligt :D tänk om någon kunde fixa vårt badrum xD attans att man ska ha bostadsrätt haha xD kul för er iallafall hoppas det blir fint ! :D

2011-03-23 @ 17:57:28
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Marina

Åh, vad jag blir avundsjuk. verkligen otroligt snyggt badrum. Det svarta går verkligen ihop perfekt med det resten av grejerna. Vi ska också bygga om badrummet där hemma snart. Har hittat en firma som verkar vara både prisvärd och pålitlig. I alla fall jag surfar runt som en besatt efter designinspiration nu. Ska verkligen ta till mig av era idéer, så där fint vill jag också ha det.

2011-04-06 @ 11:08:06
URL: http://badrum-vasteras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0