Nu väntar sängen!

Emil har redan krypit ner i sängen så ska krypa ner brevid han (A) mys!

Jag har ont i nacken min! Stackars lilla Emmis, Emil får vara snäll och masera mig! Hoppas jag
+så har jag ont i mitt förbaskade ben. inte gillas, han kanske lär masera benet på mig med?
+jag måste färga håret, men tänk om jag får massa sår i huvet igen? Attans att man ska ta efter allt från mamma?
+Jag måste tvätta bort sminket och borsta tänderna!

IMORGON SKA JAG TRÄNA! UTAN ETT SKAVSÅR SOM GÖR ONT! HEHE OKEY? ANNARS BLIR LILLA IDA EMELINDA ÅKERSTRÖM TOKIG!

Mysigt skavsår jag har! mmmm Gillas!

Tänkte att jag skulle dra upp på stan imorgon efter jag har tränat och duschat och fixat mig! Kanske ska köpa de snygga ballerina skorna som jag har sucktat efter ett tag! hehe kan ju vara bra innan de tar slut i min mini storlek? Vore ju hämskt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0