Nu blire mat!

Nu efter jobbet drog jag och handlade sånt som emil aldrig vill eller skulle äta! Nämligen fisk.. jag är ju mer eller mindre uppväxt på fisk. Så är så sugen så fick bli fiskpinnar! Det ända som man inte kan göra fel med! haha Så ska strax ställa mig vid spisen och försöka få ordning på maten! Är sjukt hungrig
Dagens lunch vart en subway, hehe var lika gått som vanligt...
Det har gått bra idag på jobbet. Vi harbörjat med inventering och så, så jag gjorde mavalanagelacken (de vi har på lager) och alla de låg i en ända låda så var tvungen att ställa alla i ordning och fixa innan jag kunde blippa in de! Så drygt! haha tog upp hela disken på skönhet!Jag brer ut mig bra jag!
Nej nu börjar mitt huve snurra måste äta! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0