Nu är Emmis helt slut!

AAA Hemma efter ett 9e timmars pass på Åhléns! Trevligt! Slog omkull mig på ggr idag! hehe Utanför personaldörren båda gångerna på samma ställe! smidiga jag! Men iaf så har dagen gått bra, tiden har bara runnit iväg! Ojojj alltså! hihi

Till lunch gick jag och köpte räksallad och satt och mummsade på inne hos mamma på affären! Riktigt gått, hehe och så fick jag ju mat sälskap av Tom (bror) och sen kom Johanna in så jag hade fullt sällskap som var så trevligt! hihi

Jag är en sån söt säljare och damerna blir så kära i mig! hihi Siken tur jag har! En nop mig nästan i kinden! haha Hon sa, Gud va go du är och så snäll! Aa massa hihi hon var så söt! hihi (A)



Kommentarer
Postat av: tina

hahah gullig tant som gjorde så:D

2011-03-18 @ 23:26:21
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0