Min soppa är kall!

Hemkommer från träningen! Gick helt okey men det var bra tungt i början! hehe Mamma var även där och träna! Duktig hon ä! fast hon har ju sin personliga tränare som pressar henne hela tiden! haha så hon har inge annat val men det är bra! haha

Åt soppa nu när jag kom hem men var inte så sugen så tog några skedar och sen vart den kall så nu vill jag inte ha den!

På lördag jobbar jag, men efter det blir det nog att ta bilen till vansbro! Emil blir där i 3e veckor! Jag tänker nog flytta in till mamma ett tag medans hon är i usa så hela huset för sig själv ju! eheee! sen tänkte jag flytta in till pappa ett tag! Var ju snart 2år sen jag bodde hemm! så tänkte passa på nu när de börjar redan med renoveringen av toan på måndag eller tisdag! hehe Fyfan hoppas det går fort och att det blir snyggt! hehe mamma åker till usa (LA) nästa fredag och blir kvar där 1vecka eller längre? fusk, och imorgon åker hon till Göteborg! japp jag blir kvar hemma jag hihi

Undra vad man ska göra idag? Det är ju helt underbart väder? humm! Tänkte iaf börja med en dusch så är jag nöjd! hihi Mummsigt


Nej lär börja med räkningarna! Sista dagen idag ju! heh attans...

Kommentarer
Postat av: linnea

NEEEEEEEEEEJ !!! du kan inte åka till vansbro ju :( vill att du ska hänga med och kika på swingfly !! ;( säääg att du kan stanna? (a)

2011-03-31 @ 11:10:24
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/
Postat av: Maja

skön bild:D

2011-03-31 @ 11:35:06
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: linnea

NEJ kan du inte stanna hemma :(:( du är ju typ skyldig mig en utgång eftersom du stanna hemma på drängarna, och då ska vi ut på lördag pang katching bestämt!! :)

2011-03-31 @ 19:56:13
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0