Lördag morgon! Solen skiner

Kolla ut genom fönstret och det är helt klarblått! Gud så underbart! Natten har vart lång, men jag har sovit som en stock vissa gånger? hehe Emil har ju kutat fram och tillbaka en hel del! Stackarn! Han tycker jag är badas för att jag inte har åkt på magsjuka! haha som sagt jag är bäst

Har inte delat täcke med emil inatt, första så var han så varm och sen för att jag inte ska bli smittad typ, så jag tog andra täcken men då har påslakanet åkt av så vart bara påslakanet! En aning kallt men jag klarar av det hihi

Nej nu vill jag gå ut på en lång och skön promenad och försöka ringa några samtal! yes härlig lördag och min frukost vart mockaruta! hehe Mummsigt var det iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0