Lagomt kära, lagomt arga!

haha Jag blir inte "lagomt" arg när jag blir riktigt arg! Då blir jag arg! hehe get it? hehe GRRR

Hemma hos mamma gick det bra! Emil fixa det, hehe och så lykades hon att hon hade skannat in det upponer? jaa lykat mamma, med sån tur som vi har så fixa data nissen emil det <3 hihi Så fixade jag mamma nya (min gamla tele) och fixa med alla hennes kontakter så de fanns kvar och så! Får se om hon ringer och frågar om nått? bara att vänta! Som tack så fick vi pengar för att käka påå subway! hihi Tack tack! hihi Riktigt gått! hehe

Så har ätit subway som kvällsmat! Inte så trökigt! Riktigt gått om jag får säga det själv! hehe mummsigt som fan okey?

nu börjar det en film på 6an, Evan den allsmäktige!!! Riktigt kanon!

I can't shave. Whenever I shave it just grows back! 
That's what happens when you shave. But then you shave again!


haha Kanoners! Lär kolla på filmen nu så jag inte hamnar efter nå skratt! Okey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0