Kvällsmat! Yummi

Min mat och emils mat! hehe stor vs liten!
Fullkorns ris är så hårda! De blir aldrig mjuka, så vart att jag bara åt kykling  och curry sås! hehe mkt godare.. man får ju hårda ris korn i mun känns det som, som inte går att tugga på! uhuuu vanligt ris är ju iaf gått!!! Ajjaa jag är iaf nyttig (eller, skulle inte vart det om emil inte tvinga en att äta sånt!) ATTANS....

Nu om 10 min börjar filmen! Då ska jag gosa ner mig i soffan och skratta! hehe Har gått osminkad och slöött hela dagen! Känns skönt men känner mig inte levade ibland? När jag sminkar mig på morgonen då känner jag mig "vaken" då kan jag ju inte lägga mig i sängen igen? Då är det dag och då är det full gång!

Nej nu ska emil in, blir en tidig kväll hoppas jag på! Emil är ju så slöö på morgonen och så blir det gymet kl 10.00 med Emma! Fyfan va duktiga vi är! hehe

Kommentarer
Postat av: Cassi

jaa det vet jag verkligen! jag älskar dig mest <3

2011-03-10 @ 21:12:51
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0