Kom hem med 4a filmer! Nu blir det film mys!



Jaa på hög grad! Film mys med juice! hehe Och mina mocka ruts muffins! hehe mummsigt... no candy to me... i have not been a good girl
! (HURRA! Jag skrev hela meningen själv, den på engelska och hade bara 1 stav fel, skrev ben*)

Vart på stan och härrjat! Hällsade på mamma i butiken men dom hade verkligen fullt upp! så jag kollade igenom alla balsam och dryga mig! Kom hem med ett balsam iaf.

Får hoppas på att det är bra! Men det är ju i samma serie som mitt ansikts rengöring så det är säkert kanon! hehe Kostade ju hela 231:- så attans bananer nu! hihi

Vart inte  subway kakor! Var duktig och höll emot frestelsen! grrr Nu går hulken på min tv!

Vart hemakväll också! Hyrde 3 filmer The switch, Shutter island och Wall street! Sen köpte vi hulken (den från 2008) aaa riktigt nise! Så blir film mys nu! hehe

Nej! Ska nog sätta mig i soffan och kolla på filmen! hihi Mysigt!


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-11 @ 23:24:01
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0