Just nu!

Är jag saft drickare och funderar! Funderar på om jag ska göra mockaruter! fast orkar inte göra på en stor plåt så funderar på om jag ska göra de i muffins formar? det borde ju vara änkelt och gå fort! Eller hur? För har man många hemma så slänger man ju i sig allihopa på några dagar bara? Det är ju inge bra att äta för många! heeh Noot Goood!

(Jag gillar inte fb ibland!) Är det bara jag som råkar ut för så kallade "idioter?" jag brukar bara axeptera sånna som jag känner eller känner igen... Aldrig någon som man inet har nå gemensamma vänner med? Men iaf! Ibland har jag väl axepterat någon.. Ena säger att jag ser ut som en prinsessa med mina blåa ögon! hallå! Jag är grönögd? Han ville också bli tillsammans med mig! Varför jag "fortsatte" skriva med han,var för att Emil tycker alltid att jag är så hård mot sånna jag inte känner och mer eller mindre "idiot" förklarar den! Men vafan, han kunde knappt svenska... hhaha Men han har inte skrivit nå mer med mig sen han skrev.. Då dumförklarade jag han extremt mkt! Men vafan, nu är vi i sverige och då får man respektera andras lagar! i sverige har man inte hur många fruar och karlar som hällst?  hahaha Ajaaa knas!

Just nu skriver jag engelska med någon? humm!!!
Vad menas med -Kat you? humm.... ajaa fyfan va drygt! Ska ta bort de få jag inte känner!


Funderar på att klippa lugg! humm.... Men emil vill att jag ska spara ut den så den blir lång! Attans skit! varför ska man få sån beslutångest? grr

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

sv: Tack så mkt söta du :)<3

2011-03-10 @ 16:31:56
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0