Jag vill ha sommar och värme!

Tänk vad härligt det ska bli när solen ger värme och man kan bada och sola och bara ha det gått! Gå runt i lätta kläder! mmm åhååå och hoppa studsmatta hos Windahl är ju inte så fel! hehe ååå underbart! Åkabåt och kanske försöka våga sig på att åka vattenskidor igen? jag fegar ju ur jämt! haha ajaa jag har iaf gjort det 1gång men för typ 8år sen? om det räknas!

haha bjuder på denna snygging bild! Lite suddog och så, hehe eller! aaa ser ju grymt snygg ut!


Jaa trevlig kväll! undravad jag ska göra! försöka hitta någon rolig film att se på? skulle inte vara så pjåkigt! Tror inte jag vågar kolla på en skräckfilm själv! Attans Imorgon blir det träning med Emma kl 10.00

Kommentarer
Postat av: linnea

SNYGG frilla ;)

2011-03-02 @ 20:03:18
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0