Hur är bilden av en strippa?

Alltså! När man tänker på en stripa, hur hon ser ut och så!

Det jag tänker det är att dom är snygga!
Dom har snygga kroppar
Vältränade, magra endra!

Men nu när jag sitter och kollar på Stockholmsnatt (något nytt program som går på 6an!) Där är det inte sånna striper som jag kopplar det yrket till.. Dom är tjocka (mulliga) silikonbröst men absolut inte dom vakra. De är helkroppstatuerade i princip. De har lång extantion men inte den snygga häller eftersom det syns så hämskt mkt att det är löshår! Är det så "vanliga strippor ser ut" och är det bara snygga magra tjejer som spelar sånna roller i filmer? antagligen är de snygga eller så är det riktigt slitna och ser hämska ut! Jadu! bra fråga. Men men Fick en funderare nu! haha

Det är min bild på strippor! Men nu tror jag den har ändrats en del! eller?



Hur är eran syn på strippor om deras utseende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0