How I met your mother!!!

Har tänkt att jag skulle skriva nått här har totalt fastnat i tv, det är igång nu och fan va man kan skratta! hehe Går segt att skriva nu för det är ju så jävla kul! hehe like it! ohyeeee  Nu är det slut så får se om jag får ner några ord här? humm.... Jooo det borde jag nog allt kunna få! heheh Rullar ju iaf på bra nu! hihi trevligt!

Jag och emil har precis ätit också!Gjorde hamburgare. Men eftersom det är så jävla svårt att äta en hamburage som är tjock som ett hus så får man ju inte in den i mun! Så vart inge lock på min, hehe så botten och kött! Japp.... hehe och kniv och gaffel! Underbart! Emil trimmar nu bort sitt hår! han som har vart duktig och låtit det vart lite halv kort som jag gillar

HAHAHA nu ringde mamma och var tokig! hahaha Hon ska skanna in ett brev till datorn men hon får det inte att fungera! Så nu lär jag och emil åka ut dit och försöka hjälpa henne! Lilla mamma <3



Yes lär väl dra då! <3

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-17 @ 21:01:28
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0