Home sweet home!

Hemma efter en vända på stan med Emma! Med trevligt sällskap och trevlig fika! hihi Eller jaa, jag åt värdens största räkmaka! DEN VAR ENORM! hehe riktigt terevligt men jag var riktigt imponerad över mig själv att jag kunde få i hela! haha Duktiga jag!

Köpte skorna (så som jag har sucktat efter dom) ny bords tabblet! och lösnaglar! Eftersom hon jag ska fixa mina naglar hos aldrig har tid så tänkte jag fixa dom lite enkelt själv bara! hehe

Emma och jag gick runt och kika! Sen kom hennes pojk och hämta henne så jag gick in i inredningsbutikerna igen eftersom emma inte tycker det är så roligt! haha så hittade tabbletten då! hihi så söt!

Eller hur är mina nya skor underbara! hihi


Min bigga macka! Sötisen Emma också! hihi <3


japp! Dagen i bilder kan man väl kalla det! Heheh

Kommentarer
Postat av: emma

SÖTIS är du minsann!

ååå nu ser jag verkligen att jag lär klippa mig xD

HAHAH ! tack för idag underbaring<3

2011-03-23 @ 15:36:17
Postat av: Emmis

svar Emma; haha sötis Emma!

Tack själv! Jag fixar naglarna nu ;)

2011-03-23 @ 15:40:03
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Em

Du verkar vara intresserad av mode, kolla in min blogg och säg till om vad du tycker om "Dagens plagg". Det var det Kramar

2011-03-23 @ 16:19:27
URL: http://modeochbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0