Hemma! Öhööö! Det snöar :(

Nu är jag hemma efter en vända i blge! Med god mat och bra sällskap! (okey, mitt kött var inge bra för det var så senigt) men brödet och stripsen var helt okey! hehe varken jag eller Emma var så "shopping nördag" idag! hittade inte specielt mkt! eller knappt något? Köpte en blus, en i blommig transbarant, har en lika i brun! hehe sen köpte jag lite mat! Jaa  och så köpte jag en ögonbryns penna! jaa det var väl allt? men vi har haft trevligt!
När vi kom ut från kupolen så snöade det en hel del! Hur kunde det bli sånt här dåligt väder? värdelös ju!
Visar tröjan sen.. hehe klumpig som jag var så märkte jag att jag hade glömt kameran. vart lite sad face då! buhuuu

Dessa sommarskor har jag blivit kär i!


Hittade dom i blge  men inge svarta! Fanns bara blåa! Frågade personalen om de kommer komma in i svarta men de skulle inte få in de! Fy attans alltså.. blir så suris! Jag vill ha dom och de är över 100kr billigare där än här i ludvika. men får väl köpa dom här iaf sen! Vill ha de! "dreggel"

Kärlek till dom! hehe

Blir träning imorgon bitti istället för i morse (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0