Hejsan hoppsan denna härliga torsdag!

Nu har jag precis ätit och är proppmätt! hehe kykling och harikoverts! (ris var med också men åt inge av det!) Var mkt godare utan! Även fixat matlåda inför imorgon! Blir jobb imed imorgon, 9.00-19.10 så har jobbat idag i 9 timmar och imorgon blir det 10timmar! Nästa vecka blir det jobb med! Känns så skönt! Blir där över sommaren också som i sommras så inge sol för min del! haha Pratade även om att jag har en fungerande bil nu så kan även jobba i blge som det behövs! Så hoppas på mkr jobb nu när jag haft ett par lugna månader! Överlyklig!

Även så är en en tjej som hört av sig om klänningen så hon ska nog komma och kolla på den på lördag så hoppas att hon kommer passa i den! hihi kommer sakna min klänning! hehe så ni vet!

Undra vad som händer i helgen?

Emil och jag ska nog försöka komma iväg till en mataffär nu innan allt stänger! hehe Lykat!


Idag har jag träffat roliga kunder idag! hahaha
En jag prata med, kille, han köpte hårfärg! Så jag påpeka att jag måste färga håret, han var snabb och sa -det kan jag göra, för en billig slant ;) hahah

Ahaaa haft roligT! hahaha En annan kille som jag skulle visa alla parfymer för och lukta på alla och säga vilka jag tyckte var goda och massa sånt! Jaa! Jag älskar mitt jobb! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0