Fredag morgon! Grrr

hehe!!! Nu sitter jag här, väntar på att mitt t ska bli klart! Mummsigt! nu piper det! Yes!!!! (inte klart!)  har skjussat emil till skolan, snart blirt det gymmet (10.00) eller nu kan jag dra dit när jag känner för emma är lite sjukis så blir inte med ! Stumpan lilla :(

Nu får jag iaf dricka mitt te! hehe Sovit så skönt inatt! Jag och emil låg och pratade hur länge som hällst i natt innan vi somna! haha fyfan!

Tralla! Inte ätit någon frukost än för då blir det drygt att träna eftersom det känns att maten ska komma upp när man tränar! Inte bra.... hehe

Vad ska man göra en Fredagskväll? humm Vad ska alla göra en fredagskväll?

Imorgon är det drängarna på solo så jag är bra sugen på att dra dit eftersom det kommer vara mkt folk där då! hehe Kanska ska dra med mig någon dit? vem vet!



Kommentarer
Postat av: linnea

jag kan följa med dig !

2011-03-12 @ 11:11:41
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/
Postat av: linnea

Ja det blir skitbra !! :) då hörs vi senare ;D<3

2011-03-12 @ 11:30:12
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0