Dagens fynd och härligheter!

Nu är jag hemma efter en hel dag ute! Eller jaa, ute och ute? påå jobbet! har hunnit med mkt idag! Jobbat 10.00-15.00 sen efter det snodde jag mammas bil och åkte till sjukhuset (äldre bohemmet!) farmor är inlagd där i 2 veckor och hon fyller ju år idag! Så pappa ringde och släkten var där så jag skyndade mig dit så han träffa 08erna! haha Krama om farmor också! Åhåå det är så jobbigt att säga hej då till henne för hon blir så tårögd! Usch lilla farmor!

Sen hämtade jag upp emma hos sig och så drog vi till stan! Handlade en ny tröja idag, så söt i färgen och allt! hehe så köpte jag nagellim! sen vart det fika och tiden har bara sprungit iväg! Hade mkt att prata om med emma så jag var på ett riktigt babbel humör idag! hahaha Det gillas + så var vi och fikade och hadet det så mysigt! hihi fika, fika, fika (A)


Inte så snygg på galje men super snygg! och så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0