Dagen och kvällen!



Nu är jag äntligen hemma! hehe
vart att åka till mamma och hälsa på! Vi fick mat också hihi siken tur vi har! Jag gick på hennes abstrakt (eller va det heter?) gick kanon bra så har lånat med mig det hem! haha så får se om jag ska gå imorgon på det!


Ja hemma hos mamma så var bror robert där och bror sigge! haha Knashögarna! Sigge har köpt en ny cykel och robban tog insiativet att leka med kartongen! hahah så gulliga!



Undra om man ska lägga sig nu då? klockan börjar ju allt bli ganska så mkt! hehe Upp och hoppa imorgon bitti och försöka få någon ordning i lägenheten! Skulle vara skönt!







Mamma har ju en sån där gigantisk jusksak! Den är fan bra mkt längre än mig! Hur kort är man inte :O Lekte med promenad bandet så nu blir det att ha den här några dagar! Mamma tyckte det skulle bli mysigt att jag flyttar in till henne på måndag! Men får se om jag vågar vaar där själv sen när hon åker till usa på fredag? brrr blir nog att flytta in till pappa då! hihi <3



Nej! Nu blir det sängen. tvätta bort sminket och sängen! grr så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0