Bra start på dagen!

Börja med att skjussa Emil till skolan, dumpa av bilen här hemma och så tog jag mig en promenad på 30min! (den vanliga rundan) var välldigt härligt! Men började frysa lite om öronen! hehe Men det var skönt! Nu kan jag sitta inne ett tag och bara ta det lugnt! Ska försöka hitta nått gått att äta till frukost också? humm vad kan det vara? sen duschen!

Undra vad som ska hända denna dag? Busigt...


Hehe söt bild! Ser en aning "jätte" kristen ut! haha Ajaa
snyggis bild som jag måste tacka Johanna Tell för! hihi <3

Kommentarer
Postat av: tina

sv: ja visst är det! jag fullkomligt älskar det!

2011-03-15 @ 13:11:56
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0