Bikbook!

Kolla den här söta jumpsuitsen! hihi riktigt söt ju! Gillar dessa.. Och de var ju riktigt billiga! 149:- ojojj Emmis snart då? hehe (A) Vem vet?


Den blåa är ju så grymt snygg i färgen! Men attans så passar jag inte i den färgen! ahha blir att se ännu blekare ut än vad jag är och det gillas inte? Funderar stakt på om jag ska sola solarium någon vända eller om jag ska köpa en billig brun utan sol som inte gör mig neger på en gång! haha den jag har från rosen serien blir jag så brun av på en gång! hehe

Nej! Har ett iriiternde ögonfrans som jag inte får ur frånmitt öga! Det är så irriterande.....

Kommentarer
Postat av: daniela

grymma!

2011-03-28 @ 14:28:37
URL: http://danielaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0