Besök i smbe hos Emma! hehe

Har precis kommit hem från smb! Åkte dit och hällsade på lilla Emma som jobbade och så tanka jag bilen när jag ändå var på en bensinmack! hehe Riktigt trevligt! har även vart ute hos mamma och hällsat på! Emil fick med sig mat hem, haha oxfilé! haha siken en.. Får hoppas på att jag också får smaka! hihi

Hos Emma på macken så köpte jag en liten ben & Jerry, hihi browni! För stark chockladsmak för att jag ska "älska" den men absolut gick den ner! hihi

Wiee Första bilderna som jag lagt upp från iphonen! haha finns en helö del muppiga bilder s om jag och emil tagit! haha


Nu när jag kom inanför dörren här hemma så har emil smitit! otur! hehe Neraa han var med min bror och åkte bil (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0