18timmar vaken tid!

Vet inte hur länge jag ska kunna hålla mig vaken? har nu vart vaken i 18 timmar! Duktig tjej! tur att vigick ut och gick för annars hade jag somnat redan då! hehe Sen spenderade vi kvällen hemma hos mamma och anders, vi fick mat i magen som alltid är lika gått. Kollat på tv och vart sociala.. hehe eller? vi har för den mästa delen lekt med ipdaden! den är så rolig! Spelade spel på den!  och var ute och "surrfa" runt! grrrr

tralla.. Men lär gå och lägga mig snart så jag blir människa tills imorgon! Kan ju behöva. Kan ju inte vara sombi när jag ska leka med Emma! hihi det går ju inte? hoho?


Igår kväll!
när jag skulle försöka sova så vare ju premiärpå den nya programmet "en unge i minuten" var ju spännande så kunde ju inte somna till det? hehe man blir ju lite skräkslagen? usch men skulle tro att det är en mäktig kännsla.. jag vet ju inte eftersom jag inte har barn? men alltså tänk, blir man gravid så kan man inte ångra sig i sista sekunden? då när värkarna gör ont! Då man vill säga -Nej! Nu vill jag inge mer... det går ju inte att säga så? det är ju nått som måste genomgå det elelr så kommer nog ungen ut ändå! hehe Aaaa gullig kille vare ju som var med och blev pappa i programmet! Alltså man blir ju helt röd då när han vart tårögd och allt! aaa GUD! hihi
Ja nu vet ni! haha


Undra om jag ska ta och äta en macka? humm skulle ju inte vara så tokigt! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0