STUDENTEN!

Men icke för mig! Min var förra året! Snacka om att man får en massa flachbacks!

Har vart roligt att kolla på alla! Fullt ös och eskoterade med polisbil! Som  alltid i ludvika. Eskorterad på studenten och på säckgången! Det är kanon det!

Var och kikade på studenten med Emil och Emma! Myspys! Men fyfan va varmt det är! Nästan som man håller på att ringa bort? ehe

Emil har precis åkt till vansbro han! Jag blir kvar i Ludvika för att umgås med kompisar och ut på krogen ikväll! Man lär ju passa på när det ska bli fullt hur inne på trägården!



Kommentarer
Postat av: Cassi

vilken sjukt snygg lillasyster jag har !

2011-06-10 @ 17:30:19
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0