Sliter som en djur!

Har haft så fullt upp här i lägenheten! Plocka med allt! Finns saker överallt och det tar aldrig slut? poooo

Har iaf nyss fått dit överskåpet på garderoben! Det var en aning tungt att få upp dit men jag klarade av det helt själv!
Vart kanon! hihi Fick in alla sängkläder, gardiner åå såna trevligheter där! Så nu ska jag höra med pappa om han ska komma och rädda byrån eller om jag ska slänga det! haha det går fort att slänga det! haha Kanske ska höra med Anna först vad hon tycker? hihi

hah ser ni det snygga pappret över hela golvet! det är för att de renoverat badrummet så de inte skitar ner för mkt! fyfan så förjävligt det ser ut i badrummet! grr

Ni kan ju tänka er hur jag fick upp skitet högst upp... jag är ju så kort så kommer ju knappt upp dit! haha ojoojjj



Men nu står den där den ska stå och jag är super nöjd!

Kommentarer
Postat av: emma

Du är så jäkla händig tjejen !! Precis som mig ;) ! <3

2011-06-21 @ 22:23:11
Postat av: Emmis

svar Emma; haha eller hur ;) vi är så jävla händiga =D <3

2011-06-21 @ 22:26:30
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0