Nationaldagen = Vattenskidor!

Har precis fått upp värmen i kroppen efter ha vart ute på älven i vansbro och åkt vattenskidor! var så kul och fan va man skratta (mäst åt nina då!) Janne testa vattenskidor först! Sen var jag bra sugen jag och kunde inte hålla mig! hade bekini på mig men åkte i mina shorts för bekini troserna är för stora så skulle väl tappa dom! haha Startade vid bryggan och kom upp på benen på en gång! Snacka om att jag var stålt! hahah Ramlade inte en ång och höll mig på benen hela tiden! ojojjj så hoppas ida fick nå fina bilder! kameran i högst hugg! Sen efter mig åkte nina! HAHAH alla var riktigt duktiga!

Jag har åkt 1 gg förut för 7år sen kanske? var väl 11-12 år? då kom jag inte upp själv så anders hade en liten eka efter motorboten som han satt i och höll i mig fram i fören och det gick fortare och fortare sen gasa ingermar på ännu mer och anders släppte mig så stod jag upp fast släppte när det kom en våg! haha

MEN denna gång stod jag! hehe 8år efter! hihi

Bilder kommer förhoppningsvis sen när jag snott de från ida ! BUS

Nu blir det pizza sen senare hemfärd mot ludvika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0