Morsning!

Nu har jag satt mig i soffan och börjar coola ner mig! Tagga neråt nudå!

hunnit med en hel del idag känns det som! jobb, direkt efter jobbet vart det att spela lite fotboll! Gick ganska bra förutom att jag var så hungrig och helt slut efter jobbpasset! Så stod mäst i mål och kommer få värdens blåa kacka på låret! Ajaaa jag räddade ju iaf bollen från mål iaf! haha det är väl det som räknas!

Sen vart ut till mamma och duschat... så nu är jag fräch och har nyrakade ben så kan ju inte bli bätter! hjihi

imorgon blire jobb! Kort pass, 14.45-19.10, så udda tid alltså! hehe men men!

Torsdag, Fredag och lördag äre LUDVIKA FESTEN! Underbart alltså! hihi LÄNGTAR! Lördag blir fest hos Johanna med massa treliga människor!



Fyfan va fint väder det har vart ute idag! åhååå man blir så gladis av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0