Min mage knorrar!

Börjar bli väldigt hungrig! Finns inge ätbart i lägengheten? suck.. ska nog sätta mig i bilen! åka till närmaste mataffär och köpa jordgubbar sen hem till mammsen och sätta mig i solen med jordgubbar i handen!

Åhååå vad jag älskar JORDGUBBAR på sommaren! På vintern ska det vaar semlor! Lovly Min dag är räddad!

hahah

Undra vad man ska hitta på ikväll då?
Några tyckte det skulle bli utgång ikväll igen men känner mig inte så sugen!
Nu har jag fått mitt för ett tag framåt!

Igår kväll låg killarna på kvällen och skratta åt min blogg! Wöhööö


Nej nu kan jag väl åkabil? alltså köra.. alcoholen lär ju vara ute helt?
drack ju inge sen 1inatt? hatar att dricka mkt lång in på natten för j jag hatar att ligga i sängen och allt snurrar. då blir man ju åksjuk? not good!



SOMMAR! Vill bada! Måste jag alltid åka till vansbro för att kunna bada? haha inge kul att bada själv! heeh Emma kan jag nog  få med att nakenbada !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0