Lördag, Lördag! Idag äre lördag!

Yes! Så äre och kommer vara!

Kom precis inanför dörren från att jag och emil skjussa Ida och hennes kompis till järna på nå dans sak? eller nå sånt? Så var där och kika lite! SÅ trevligt!
Får se! Kanske tar någon mer vända dit ikväller om osociala/ folkskygga Emil vill med en vända till! hihi

Har hunnit med en hel del idag! Jag, emil och ida åkta till järna marknaden och kika runt (gick 100 varv på några minuter!) hihi Köpte inge godis men handlade 3 st hårprodukter inne på Lycko så det var ju välldans trevligt! Senare hjälpte jag ida att färga håret! Hade handskar men ändå på nå vänster så var jag blå i handflatan! ehee? Ajaa är man bäst så är man! Höll nästan på att ta en tugga av idas hår för färgen såg så grymt gooo ut!

ojojjj jaa!
Var meningen att jag och emil skulle ha åkt till Leksand och kollat på mammas spelning men vart inte så! Men en annan gång! Är ju typ uppväxt i deras gammla replockal! haha

Just nu är det Bon Jovi på tv1 hihi Riktigt bra låter!

så känndes lite skumt! För när vi skjussa Ida och kompisen så innan vi gick ur bilen frågade jag och vi kunde ta med någon bon Jovi skiva ut till bilen och lyssna på och så när jag kommer innanför dörren äre en dokumentär om dom! hehe SKÄRRYYY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0