Längtar hem!

Sitter i min  och emils lägenhet och funderar! vill hem till min egna lya! det är bra jobbigt att bo hos mor, far, emils föräldrara! Vi flyttar runt som galningar! Så sega de är med renoveringen i badrummet! Skaringa nån dag och fråga va de håller på med! vad det är som tar sån tid? GRR

HERREGUD!!!
Kollar på djursjukhuset och de visar en ko som ska kalva (föda) fyfan va läskigt allt ser ut! uhuuuu läskigt

aaa vad ska jag göra idag? jag måste verkligen till banken! Fått mitt nya vuxna bankkort som lär aktiveras och massa sånt! hehe Tisdag idag!

Jag har någon sjuk träningsvärk i armar och rygg sen jag åkte vattenskidor igår! haha fyfan.. Bra träning det där alltså...

Ja osminkad  och lite efter? hahah


Nej lär fixa nått eller göra nått! Har lite ärenden jag lär hinna göra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0