kudden på huve och sova!

ligger i sängen och ska gepå mig ett försök att få ner lite ord här! haha Vet inte varför men fick lust? hihi

Idag på fotbollen så gick det mkt bättre än förväntata!
har aldrig varit nå stort fän av spelet eller aldrig spelat det med fullt alvar! Jag är mest ett störobejekt på plan för mina motspelare! typ? hihi hade verkligen ingen kondis för det och vart så varm om benen! eftersom jag inte äger nå träningshorts så tog jag ett par av emils mjukisbyxor, stoa som fan och varma! haha Alla andra hade typ shorts förutom ander så det var ju bra!

Gjorde ävn 3 mål! WÖHÖÖÖ 2 st när jag stod målvakt! hihi
sköt över hela planen så studsa den över målvakten i andra mål och vart MÅL! 2 ggr gjorde jag mina supersparkar!

sen stod jag även på händerna när jag inte hade bollen, testade även på handvolten och den vart ju sådär, får sällan till en snygg landning! lär träna på det allt!

Men denna dag har vart trevlig! Både lugn och full fart i vissa vändningar! hii det gillas...

Jag är så sugen på att ut och fiska! Var 100 år sen! JAaa



Nej nu ska jag sova! Ligger ju redan i sängen men dags att lägga ner huvet på kudden och snarka lite! Tagga för jobb! Jobb! JOBBB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0