Härlig dag i solen!

Vart en lång lång dag! Träffa Johanna Tell! Kikat i hennes och fredricks lägenhet! de har köpt en på stan som de håller på att renovera och det var riktigt snyggt! Blir så avis! hehe ajaa snart äre väl min tur?

Iaf! efter så drog vi upp till högbergs skolan och kika på studenternas tävlingar med varandra! så roliga alla var hahah! var så inibomben varmt så jag och Johanna vadrade ner till sybilla och åt en korv sen värdens största glasss! Kände mig som 5år och skulle äta min första kulglass! allt ran över, jag kladd ner hela händerna, fötterna och benen! hehe hur lyckas man?

Lite bilder får ni sen när jag snott de av Johanna! hehe Hon hade ju sin kamera med sig så!

SÅ haft fullt upp! När jag och emil kom hem så träffa vi på pappa på cykelbanan så vi följde med en bit, jag på cykel och emil på longborden! eheh Pappa skulle cykla runt väsman å vi följde halvägs till blötberget!

TUNGAN RÄTT I MUN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0