Gårdagen i bilder!

Nu har jag tagit fingret i rumpan och tänkte lägga upp bilder från gårdagen! TREVLIGT!

Polisen eskorterar studentvagnana genom stan!


Jag är expert på att hålla ett finger för kamera hålet!


Bara tvungen att lägga upp den! Fan va jag kan allt!

HP! HP! HP!
Handels är bäst! HP07 är bäst än bäst!
Men allt hade HP eleverna snygga dräckter? haha


Studenten då!

FEST!
Jennifer och Johanna!
haha älskar bilder på johanna! snuttis <3



Sen när vi var hemma hos Anders så satt bilden på mig uppe! OJOJJJJ hahahahah Den i kalendern alltså! Så jaaa jag vart helt nerkluddad av Linnea och martin! så jaa! Fett snygg ;)



ojojjjj

Em hel del bilder han jag ta med iphonen!  Får tigga bilder av Johanna sen också! haha Så än är det inte sut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0