Stockholm












Lite bilder från Fredagen i Stockholm! Vi var ju och kollade på Ida näår hon hade dans föreställning! hihi var riktigt bra och fa, vilken inlevelse den där ungen Ida har i dansen! SJukt bra! hihi jaaa tänk om man själv kunde sånt! eehee

Men suck så besviken jag är på min kamera! grrr Nästa gång lär det bli en systemkamera!

Satt lite för högt upp också. Vi kollade på föreställningen 2 ggr först satt vi nästan längst fram, trodde inte man fick ta kort så gjorde inte det men det vara massa andra som tog kort hela tiden. så 2a föreställningen tog jag allt fram kameran jag med och tog kort! Men attans att jag hade en lång människa framför mig, hennes huve finns med på en hel del kort! grr....

Rikrigt kul att se på vare! Varmt som fan  vare också så höll på att flyta bort där ett tag!

Ja lite av bilderna som man kan se vad det är fick det bli! Många vart så s7uddiga och bara, Jahaa men vad ska detta föreställa? humm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0