Tidig morgon!

att gå upp kl 07.00 är bra tidigt enligt mig! Kan vara bra morgontrött på morgonen! Men har aldrig svårt att gå upp för jag måste upp! hehe så jaa börjar nu 09.00 så dags att borsta tänderna och så innan jag tar min cykel och trampar iväg! Jobbar 10 timmar idag. uhuuu 09.00-19.10 fyfan.. jajaj bara att bita i det sura äpple och tugga på!

hsr iaf hunnit med mkt nu på morgonen. sminkade och fixade håret på 1 timme så har hunnit ätit frukost och klätt på mig! känns kanon hehe




Nej dags att göra det sista nu då! hehe Sängen är bädad och ska slänga in lite kläder i garderoben så är allt snyggt här hemma! Trevligt...

Ha eN kanon bra dag! Är ledig på fredag och enligt vädret ska deet regna då.. glad man blir (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0