Tidig morgon!

Vaknade 06.55

Någon som känner till den tiden vad som gjordes då? Jooo då ska jag berätta! Linnea skrev i fotbollsloggen och BLING i min mobil 2 gånger! Då höll både mobilen på att flyga i väggen och linnea skulle få et hot medelande! haha nera! Så ilsken är jag inte! hihi BUS Men har legat i sängen i 2 timmar utan att somna, men var för trött för att kliva upp kl 7! ehee

Lediga dagen och jag vaknar tidigare än om jag skulle upp och jobba!



En trött och osminkad emmis! Dags att kliva upp!

Lär åka ut till gränges nu strax! mitt hår har kommit till millas salong så ska kolla färgen och så! hihi lär färga det men måste ju även boka tid när milla ska sätta i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0