Tagga inför långpass imorgon då!

YEY! LÅTER JAg DÅ! hehe 09.00-19.10 ÖVERLYCKLIG! N*t!

Jobbat idag, gick bra och slutade vid 17.15 så det var underbart att få sluta så tidigt! hehe Direkt därifrån vart det till Fotbollsplan där alla boysen var! Linnea med för den delen! hehe Bytta om på plan, jag är smidigaste i värden! Gick kanon att spela fotboll och börjar nog allt få bättre kondis på det! BRA! Även idag fick jag en bol i huve! Kom en hög boll och tog ner den med benet högt i luften och så duns rakt i mit huve, så studs på benet och därifrån i huve! hehe Bra Emmis!

Köpt lite trevligheter idag! En jumpsuit, skor igår, kuddfodral och en vattenkanna! hehe Kan behövas när man har 2 levande växter!


Dock var ju kuddfodralen för små för mina kuddar! ehee... attans lär köpa mindre kuddar imorgon då!



Nu blir det film sen lär det bli sängen! Hoppas på att somna som en bäbis! Sova som en stock och sen tvinga mig själv upp för ett långt pass imorgon men sen tar jag helg, ledig lördag, söndag + måndag! Sen nästa helg kör vi paintboll! Fyfan va KUL! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0