Sovmorgon!

Börjar kl 11.50 imorgon! Så sovmorgon! Ställt klockan på 10.00 så får se! känns bra underbart att det bara är 4a timmar imorgon (OB 100% UNDERBART) HEHE  jaa vad kan man klaga på?

har pecis lagt mig i sängen för att få lite sömn iaf! trökigt så vart det inga bilder från vollybollen idag! Suck... hehe

Känner mig så liten! jag var den ända som är under 20 år! hehe attans....tur så är ju linnea lika gammal men hon har ju iaf fylllt 20! jaja snart är det min tur allt! hehe

Har haft så svårt att sova på sistonet! ligger och vrider mig till 2 på nätterna men förhoppningsvis somnar jag snart då! Drygt att bara ligga och virra och jaa vad gör man? man tänker på allt från himmel till jord! Man grubblar om allt i minsta detalj och tänker om i en annan veresion.. jadu drygt som fan! Så sig med en hammare i huvet och säja godnatt!



Nej hamaren är på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0