Skynda undan! Shuupp

Har snabb städat! hehe Johanna och Fredrik kom förbi en snabbis och lämnade bilder på ett usb! hihi roligt med bilder! hehe

Så vart att plocka undan, bäda sängen och så! Disken har jag redan tagit reda på så nu är det fräåch i köket! Hatar när det kommer hem folk och det ser ut som en svinstia. usch inte gillas. Så jaa, damsuga imorgon då? Även hunnit med tvättat lite så det är allt kanon!

Denna kväll måste ju göras om! Riktigt mysigt allt! + mkt skratt


Film nu!

40 year old virgin

mkt skratt åt denna film! fniss

Kommentarer
Postat av: emma

kan jag få tillbaka mitt usb minne? =)

2011-07-06 @ 09:09:09
Postat av: emma

kan jag få tillbaka mitt usb minne? =)

2011-07-06 @ 09:09:59
Postat av: Emmis

SVAR; nej men gud det har jag glömt bort! klart du får xD

2011-07-06 @ 21:14:16
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0