Siken seg dag!

Denna dag har vart så seg! Guddd. hehe Somnade efter jag och emil åt pizza (ops) hihi sov as länge! Kunde inte fatta att jag sov så länge!

kollar på two and a half men! Så jävla bra så jag glömmer bort att jag skriver! Smart! REKLAM NU!

vart en hel del cider drickandes igår men allt var ganska utdraget så helt okey! Åkte karucelll med monika och fy fan va roligt det var! hahaha aa skrek som fanoch jaaa härliga snyrrar upp och ner och upp och ner! yeh

Man kan inte alltid vara berädd med att vara med på kort!

haha vi började snacka teckenspråk! kan bara 2 saker typ... ena är törstag och andra är kåt! hahah Drar man handen i mitten av halsen och ner är man törstig, sidan av halsen är man kåt! Vart ju bra snygg bild! Eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0