Min vänstra rumpaaaaa!!!

Bollen är på väg till mig! jag får den under benet! Sätter ner foten på bollen och ramlar!!! AJJJJ min runpa! FICK SJUKT ONT I RUMPAN AV DET FALLET!  tror iaf jag missade med att få en boll i huvet idag iaf? men nära var det ju allt! hehe

Min dag har vart underbart! Fyfan va glad jag är! klockan är snart 10 och har knappt sett lägenheten idag! Först jobb, sen byta till badkläder och shorts! sen direkt iväg till kyrkviken i gränges! hehe var ganska så kallt ute men jag och linnea Skulle bada så det gjorde vi. 2-3ggr! hehe Vi försökte även få med oss alla badkruker till killar! vi kuta upp och tog bollen.. var bara Fredrik som följde med ut och snodde tillbaka den! hehe attans....

Sitta på flamenco med blöta badkläder under torra kläder = välldigt blöta! hehe Maten var iaf underbart och jaa allt! hdhe så slipper laga mat i kväll med! hehe

Ser det inte mysigt ut! mina tuttar fryser nu.. sitter i fliströja och götar!






UNderbart!

Första jag gjorde när jag stängde dörren var att slita av mig allt, blöta badkläder och hoppa i mjukisbyxor och fliströja som är pappas som han aldrig kommer få tillbaka (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0