Ledig måndag!

Ledig från jobb på Åhléns idag! Men jobb med mitt företag iaf! hehe Trevligt! Direkt när jag vaknade och gjorde mig i ordning så drog jag ut till mamma och anders för att kopiera ut papper och sånt som behövdes! Sen vart in till Arbetsförmedlingen och ansökts om starta eget bidrag. massa kompikationer där... 1a, man måste vara inskriven som arbetsökande (det är inte jag?) 2a måste man vara minst 20 år (det är inte jag häller) det går åt rätt håll! Så får se om man får nå hjälp av dom! fyller ju iaf 20 den 13 september och öppnar den 23 september så förhoppnings vis kanske det går?

Sen träffade jag på syster och följde med henne på  lite ärenden sen vart det att äta på Åhléns resturangen med mamma och cassi! Mysigt med vårat prat! hihi Bara vi 3var länge sen! hihi

Nu sitter jag hemma i lägenheten och undrara vad jag ska göra för att fördriva tiden? tvinga emil att ta fram damsugaren? jag kan plocka och små städa som man alltid gör! hehe



Dryg jag är! Saknar det blonda håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0