La-festen, STockholm, La-festen, La-festen!



Yes det beskriver min dag igår, idag, ikväll och imorgon!

Sitter i lägenheten och väntar på att familjen Windahl ska komma! Vi ska till Stockholm och kika på Idas dansföreställning! hihii gud så mysigt! Roligt att få komma från Dalarna nått i sommar iaf!

Igår var det jobb hela dagaen. Sen träffa linnea och gå på La festen.. Vi skulle se på swingfly men vi kom när de gick bakom scenen! hehe Bra taiming så vi missade dom ! men jajajaj what ever?

Hade as mysigt och mkt skratt! hahah Fick så ont i magen när En kom fram till "Fredrik? i think it was" en kines som ville att han skulle ta kort på han, han gjorde sånna VÄRSTA posing! HAHA Fredrik tyckte vi skulle ställa oss brevis och posa vi med! Men nej vi hade fullt upp med att skratta ihäl oss! Trror även kinesen vart lite sur på fredrik för han tog inte kort på rätt sätt? aaa så kul! hihi Vi träffade på fullt med folk!

Milla, Emelie, sibban och tim! mYSPYS Även johanna och hennes gäng ;) dvs Hon, fredrik, martin + hans flikvän, Elin och Jennifer! Jaa så kul! hihi Nykterkväll med Linnea! Man har lika kul! Vi satt även i öltält och sjöng och hade as kul!

IAF!
Är som sagt på väg till Stockholm snart! sitter här och väntar!
igår kväll/ natt så åkte jag ut till mamma och anders vid 12 tiden för att ducha! Sen hem och fixa nya naglar.. Gillas




Bjuder på lite bilder! hehe BusBus!

Ikväll äre björn rosenström och tror nog jag missar han men vad gör det? har sett han ett antal gånger! En gång överlyft framme vid scenen för jag blev så klämd och fick inge luft! hehe Så smidigt att lilla jag som inte når upp till frisk luft! Lär ju andas som alla fyllan andas! heh

Kommentarer
Postat av: Ida

fick du nå bilder från dansen? :D

2011-07-03 @ 14:20:26
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0