Klippa lugg...

Vart bra sugen på att klippa lugg! hehe Brukar klippa av den, sen låta den växa ut och nu är den så enormt lång! ner till hakan! ahha var ju typiskt bara att min frisör milla har semester och salongen stängd! hehe kanske kan flörta lite med henne om hon kan kapa luggen bara lite snabbt sådär! Hota med att annars klipper jag den själv! hehe ;) Tur att ens bästa kompis är frisör! Vilken lyx! jhihi

Bild från i vintrass! Sisst jag hade lugg i think it was! hihi Saknar det ljusa håret! Det är så mkt roligare att styla och locka det (A) hehe Knas knas! Har värdens blondaste utväxt för illfället! Det är riktigt illa när tillomed Emil påpekar den! haha Han som är så blind på sånt! Attans....


Nej nu ska jag krypa ner brevid en varm Emil i sängen! Sov så gått alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0