Igår kväller alltså!

Var meningen att jag och linnea skulle till piren, ta oss någon cider och bara ta det lugnt och mysa! Slutade med att vi åkte till Gränges och hällsade på Johanna och fredrik! Så vart att fiska och så! haha Fiska i party dress och klackar!

var mysigt men vi fick ingen fisk.... sen spelade vi 7an (kort) och ska fan aldrig köra det spelet. linnea förstörde det... huhu förlora fan varje gång!

I onsdas när jag var där med, johanna, fedrik, martin och monica så vann jag båda gångerna... huh inte min tur ispel, aja jag har väl tur i kärlek istället! Som sagt som linnea sa. hon har tur i spel istället ;) hihi


Men gud! Va ska jag hitta på tills jag börjar? är helt klar.. förutom att jag har inte ätit frukost än. men annars helt klar! Påklädd och allt. och börjar ju inte förens om 50 min! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0