Helt slut!

hemma från jobbet och kliver in i en helt terrad lägenhet? ser ut som en så röra.... trött jag blir. Inget står på rätt ställe och disken svämmar över? Emil har vart hemma hela dagen.. han drog och träna kl 17.00 så borde han inte ha haft tid att diska eller bäddat åskinstona sängen? jaaa.... KUl liv man har vissa gånger! Då man bara vill ställa sig och hoppa och skratta?

Iaf... Jobbat idag! Har gått kanon, fast luften vid hemkassan är så kass så kåänns som man håller på att kvävs + att luften är så torr så jag blir så hostig. ojojj jaa. Men dagen har gått bra och jag köpte en ny blomma och blomkruka + hårspräj som alltid behövs!



Slut dag! Nej snart dags att gå ner till tvätten. var det första jag gjorde när jag kom inanför dörren... usch!

Kommentarer
Postat av: linnea

man uppskattar verkligen ett rent hem att komma hem till efter en jobbdag !

2011-07-05 @ 19:05:59
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0