helt Slut i huve och ja, allt!

har vart en riktigt hård vecka, och än är det bara onsdag? Jobbat 10 timmar varje dag. imorgon är det 09.50-19.10 så 50 min kortare dag! Alltid nått.., men ska sitta i ett telefon möte 08.30 som skulle vara i typ 1 timme! eheee... så lär gå upp super tidigt! Så jag är klar för jobbet och så!
igår kväll vart det film mys hmma hos jOhanna och fredrik! Så trevligt så, så slapp vara helt själv på kvällen! Gillas!
denna kväll slutade hemma hos mamma och anders. kollat när anders har ritat på ritningen för min lockal hur inredningen ska stå och massa sånt! hehe blir kanon! så kom det en massa besök! Emelie och milla kom förbi och hade lilla hundvalpen med sig! Så goooo!!!
så jaa massa babbel och så! Men nu så llä jag sovba om jag ska orka med morgon dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0