Härlig kväll och ont i rumpan!

Vilken kvälll!!! hahahhah Fyfan

Vart as rolig! Fest hemma hos Linnea i full fart! men mkt trevligt folk!
Sen vart det att dra till piren! Men för mkt folk så vi vart inte insläppta så då drog vi upp till anders lägenhet så jag fick gå på toa! Spela kort och jag van inte, men jag förlora inte häller! hehe

Lyssna på en massa musik också! Srn när vi var på väg till trägårn så ramlade jag i trapphuset! Fan va ont jag fick i slutet av ryggen, rumpan. kände inge då men känns nu kan jag lova! Knappt kunnat ligga på ryggen.

Tur som man har har man sånna underbara vänner! hihi Jennifer skjussade hem mig så jag kom hem hel och hållen! hihi tog ett tag innan jag somna men datorn har fått sin platts påhuvekudden när emil inte är hemma. Men förhoppningsvis kommer han hem idag. det visar sig!

BIlder här då i massor!











Nu blir det pizza med syster!

Hon fyller 21 år imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0